Sunday, August 27, 2023

Μοναξιά

Δεν υπάρχει κανείς για να με σώσει.

Κάθε μου σχέση πρέπει να τελειώσει. 

Κάθε στιγμή δεν είναι μια ταινία

κι εγώ φοβάμαι πως να μείνω ζωντανή.


Μία φανφάρα συνεχώς ζω να ξεχνάω

τη μοναξιά που ένιωθα παλιά-

καμιά φορά νομίζω πως πονάω,

μα 'χω 'να άγχος καρφωμένο στην καρδιά.


Δεν έχω θλίψη, ούτε φόβο να λυγίσω, 

έχω μονάχα δυο παράπονα μικρά-

το ένα είναι πώς το αντιμετωπίζω 

και τ' άλλο πώς τα βλέμματα παίρνουν φωτιά.


Εγκλωβισμένος σ' ένα κύκλο τριγυρίζω

άλλων φωνές ν'ακούω σ' όνειρα συχνά,

"θα 'σαι μονάχη

και μετά πώς θα επιζήσω;

Μια απορία αλλωνών με ξαγρυπνά.


Όχι. Δεν αντέχω ν' αντικρύζω

κρυφά κομμάτια που δε ζήσατε εσείς-

εγώ μονάχη θέλω πάλι ν' αλωνίζω

δίχως αγάπη δε δυστύχησε κανείς.

3 comments:

  1. Τώρα να πως πως κατάφερες να γράψεις έναν τόσο όμορφο στίχο για την μοναξιά αυτόν τον καιρό που είσαι με συντροφιά... μόνο εσύ ξέρεις αγάπη μου.
    Και το τελευταίο ... "δίχως αγάπη δε δυστύχησε κανείς." θα το έλεγες και τώρα; 🤣🤣🤣🤣

    ReplyDelete
  2. Υπέροχο! Με άγγιξε πολύ προσωπικά! Μπράβο Κορίτσι μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή συνέχεια!

      Delete

Στη γιαγιά

  Φοράς για σκουλαρίκια τα κοχύλια Με μάγουλα σαν σύννεφα μικρά Πως θα ‘θελα να ήμουν ηλιαχτίδα Να μπερδευτώ μες τα μαλλιά σου τα χρυσ...