Sunday, August 27, 2023

Προσωπικό

Ένα κομμένο μαξιλάρι στην ψυχή μου

Μία φωνή που δεν την άκουσε κανείς

Όλο μου λέει να φωνάξω μα η στιγμή μου

Δεν έχει λάμψη ούτε μίας αστραπής

 

Σιγά, δειλά, βήματα κάνει το κορμί μου

Δίχως χωράφι να ‘χει νούφαρα πολλά

Νιώθω το βλέμμα να καρφώνει την πνοή μου

Μ’ ένα φουστάνι που ‘χει χρώμα από παλιά.

 

Δεν είναι άραγε αρκετό το μουσικό μου

Κουτί που νιώθω πως χορεύει στην καρδιά;

Γιατί επέλεξα την άκρη αυτού του δρόμου;

Χωρίς με σύντροφο να έχει μια φωλιά;

 

Νομίζω είναι το, το βλέμμα αυτού το κόσμου

Που πλημμυρίζει τη μικρή μου την καρδιά

Πόσο θα ήθελα να είχα μόνο εμπρός μου

Μόνο μια θάλασσα και μία ακρογιαλιά.

 

Δεν θα χωρέσει πουθενά ο εαυτός μου

Μα υπάρχει χώρος στην δική μου την καρδιά

Κι έχουμ' αντέξει τέρατα αυτού του κόσμου

κι έχουμε κλάψει μόνο οι δυο μας συντροφιά

 

Σαν μαξιλάρι πια τον έχω τώρα εμπρός μου

Και ευτυχώς αντέχει να ‘μαστ’ αγκαλιά

γιατί αν κάποτε μ’ αφήσει ο εαυτός μου

κάπου θα πέσει η αυλαία σιωπηλά.

1 comment:

  1. Πόση σοφία έχουνε οι λέξεις,
    αυτογνωσία λέγεται αυτό,
    απ της ψυχής τα βάθη ανασυρμένες,
    φτιάχνουν πλάνα για ένα νέο εαυτό!

    Πολύ μου άρεσε!!!! την αγάπη μου πάντα να είσαι καλά ψυχή μου φιλιααα! 🧡

    ReplyDelete

Στη γιαγιά

  Φοράς για σκουλαρίκια τα κοχύλια Με μάγουλα σαν σύννεφα μικρά Πως θα ‘θελα να ήμουν ηλιαχτίδα Να μπερδευτώ μες τα μαλλιά σου τα χρυσ...